Käytiin eilen vanhempieni luona ja äiti näytti laatikkoa, jossa oli lapsena tekemiäni askarteluita. Siellä oli 15 erilaista kirjaa, jotka olin itse tehnyt noin 6-7-vuotiaana. Ehkä aiemminkin kahdessa vaan sattui olemaan ikä. Nyt kun niitä katsoi niin nehän ovat ihan kuin decoja! Samaa kokoluokkaa ja joka sivu koristeltu kuvilla. Joihinkin olen kirjoittanut itse, joihinkin äiti on kirjoittanut puolestani ja aika monessa on lehdestä leikattua tekstiä, vaikka tuskin olen tiennyt, mitä niissä lukee. Ihana löytö nämä 20 vuotta vanhat "decot".

Tässä on pinossa kaikki tallessa olevat vihkoset:

776052.jpg

Näihin olen laittanut ikäni ja kuva yhdeltä aukeamalta:

776051.jpg

Tämä on ehkä sellainen lyrics. Siellä lukee äidin käsialalla, mutta minun ajatuksilla: Hau hau ihana on koira hau. Hiirulainen pieni siipukainen (kuvassa hiiri). Kastemato maasta mönkii (kuvassa mato). Ja viimeisellä sivulla on hevoskuva, johon olen itse kirjoittanut KLIK KLAK KLIK KLAK.

776053.jpg

Viimeinen on ehkä hauskin. Itse tehty sarjakuvavihko Titun Manu-kuvista, joita julkaistiin Seura-lehdessä 80-luvulla. Vihkossa on kymmenkunta sivua.

776055.jpg