Tänään en pääse töihin. Semppiksellä on kuumetta, en tiedä miksi. Ehkä poskihampaiden puhkeaminen vaivaa tai olisko se sitä vauvarokkoa. Vaikkei hän nyt mikään vauva enää ole, 1v ja 8kk. Semppis nukkuu ja ulkona sataa. Tässä mä nyt ajankuluksi kirjoittelen. 

686445.jpg

 

Tässä on meidän kasvihuone. Siellä on tomaattia ja pari paprikaa kasvamassa. Eilen yritin kasvimaata kitkeä. Tosi turhauttavaa, kun vesiheinä on päässyt sen niin pahasti valloittamaan. Ei auta... pitää yrittää kitkeä. Just sillon kun se olis ollut hyvä kitkeä mä podin selkävaivoja, hyvä kun kävelemään pystyin.       

686458.jpgTässä meidän Orvokki istuu kasvihuoneen katolla. Orvokki on sellanen lellikissa, joka tykkää kaikista. Ja se on tosi pehmeä. Nyt niillä on Repukan kanssa joku valtataistelu, tappelevat koko ajan. Repukka on meidän toinen kissa.

 

686450.jpgTällasen tuulikellon mä tein. Toi yläosa on leikattu muovipullosta. Alareuna on suikaloitu ja kierretty sitten rullalle. Siinä roikkuu vanhan tuulikellon osia, avain, metallinappeja ja tuikkumetallista tehtyjä kukkia. Mä sain idean yhestä lasten askartelukirjasta.

 

686448.jpgMä kasasin keittiön pikkuikkunalle tällasen virityksen. Siinä on lasien päällä lasilevy hyllynä. Lasien sisälle mä laitoin muovisia muumihahmoja. Olkoon nyt aikansa tuossa, kunnes keksin jotain muuta.

 

Me käytiin eilen aamulenkillä ja sen varrelle jäi tällanen silta. Mun on tehny mieli pitkään ottaa siitä kuva, koska musta siinä on jotain tosi viehättävää. Se meidän lenkki kulki ton sillan päältä ja tää rakennelma jää tieltä kokonaan huomaamatta. Kerran jostain syystä laskeuduin tuon ojan varteen ja huomasin paikan. Kannatta poiketa poluilta pois niin voi löytää jotain yllätävää.

686449.jpg